تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش برانکارد با شما تماس خواهند گرفت.
در صورتی که قصد لغو سفارش را دارید، تا پیش از ارسال میتوانید نسبت به لغو و بازگشت وجه اقدام کنید.
هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد.
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود. ضمن اینکه در تهران میتوانید پرداخت درب محل داشته باشید.
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحهای منتقل میشوید که امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
لطفاً ایمیلهای اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
پنبه رو برای رضایت مشتری و احترام به وقت او، این امکان را ایجاد کرده است که با وارد کردن ایمیل، به طور خودکار عضویت شما در سایت پنبه رو انجام می گیرد.
پنبه رو با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.
توجه داشته باشید که 09212143681 تنها شماره ای است که پنبه رو از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان پنبه رو با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام پنبه رو است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به اطلاع دهید.
درصورت موجود نبودن اقلام در برندی که مشتری ثبت سفارش کرده به علت تغییر برند از جانب توزیع کننده یا موجودی مغایر انبار، پنبه رو این اختیار را دارد برند موجود را جایگزین کند.همچنین ممکن است داخل تصویر محصول اسم برندی باشد و با مشخصات محصول ثبت شده مغایرت داشته باشد ملاک ثبت سفارش صرفا مشخصات نوشتاری محصول خواهد بود.
تجهیزاتی که ابعاد بزرگی دارند نظیر (تخت، ترالی، پایه سرم، پایه چراع، پاراوان و …) هزینه ارسال به عهده مشتری می باشد و صرفا این اقلام توسط باربری و پیک وانت ارسال خواهد شد و پست و تیپاکس این اقلام را به علت بزرگ بودن ابعاد ارسال نخواهند کرد.